Tento návod slouží primárně pro instalační firmy.
Popisuje, jak předat domácnost jinému uživateli ve chvíli, kdy jste domácnost vytvořili za něj.
Díky tomuto postupu nemusí instalační firma vytvářet domácnost na zařízení klienta.
Domácnost se vytvoří na telefonu technika z instalační firmy a následně se hotová domácnost předá klientovi.
Proveďte registraci do aplikace Cubee. Registraci musí mít obě strany, tedy
instalační firma i klient. Registraci potvrťe tím, že si ověříte svoji
e-mailovou adresu.
2
Sdíleno s
V účtu, který vytvořil domácnost otevřte
Nastavení. V něm klikněte na “Sdíleno
S”.
3
Pozvat nového uživatele
Klikněte na “Pozvat nového uživatele”. Zadejte email nového uživatele a
dejte mu možnost upravovat domácnost. Pošlete pozvánku.
4
Zpět na Sdíleno s
Jakmile pošlete pozvánku, zobrazí se nový uživatel na hlavní stránce Sdílení
domácnosti. Nyní klikněte na trojtečku v pravo od nového uživatele.
5
Převod vlastnictví
Převeďte vlastnictví domácnosti na nového uživatele.
6
Upozornění
Zobrazí se ještě jedno upozornění, že při převedení vlastnictví ztrácíte
hlavní práva k domácnosti. Toto upozornění potvrďte tlačítkem “Převést
vlastnictví”.
7
Opustit domácnost
Zpět na hlavní stránce Sdílení domácnosti klikněte na trojčeku v pravé horní
části obrazovky. Klikněte na “Opustit domácnost”. Tímto krokem ztrácíte
jakkýkoliv přístup k domácnosti a již ji neuvidíte ve svém účtu.
Jak můžu klientovi pomoci, pokud nebudu mít přístup k domácnosti?
Není třeba se obávat, že byste klientovi nemohli pomoci s nastavením domácnosti pokud domácnost opustíte. Všechny domácnosti, které mají asociované zařízení Cubee One s vaším partnerským účtem, jsou dostupné ve webovém partnerském portálu Cubee. Zde můžete spravovat domácnosti a poskytovat podporu klientům.